Followers

PUTIN




2017.07.08 - Putin Conference after G20 Summit - RO from Roberto Petitpas on Vimeo.



BOTH VIDEOS AVAILABLE IN ENGLISH,FRENCH, ROUMANIAN, AND PORTUGUESE



Tuesday, December 29, 2015

Romîna -- Mesaj de la Montague, din 6 decembrie, 2015


Mesaj de la Montague, din 6 decembrie, 2015

Pe masura ce liderii vostrii tîrîie umanitatea mai în jos, spre abism, ei aratã ceea ce sunt. De multe ori v-am spus, ca va fi în ultimul moment ca omenirea se va trezi, si se va nega sã mai coopereze cu aceasta teribilã auto-distrugere. Acest lucru va trece, draga mea, îti promit. Sursa nu se va mentine deoparte, si va vedea umanitatea si Pamîntul fiind distruse. Dumneavoastrã nu veti avea de asteptat mult, pentru ca lumea se trrezeste în fiecare zi, si foloseste energia sa pentru a opri aceasta macelãrealã.
Sã nu credeti în ceea ce va spun la televizor, si în ziare. Nu este adevarat. Adevarul, este ceva pe care dvs. trebuie sã îl cautati. Este tot ceea ce existã pentru cei care îl cautã. V-o datoriti vouã însivã, pentru ca sa vã protejati si sa pastrati umanitatea si Pamîntul. În fiecare zi, vedem si mai multe evidente de ceea ce am spus. Nu exista scãpare. Trebuie sa fie înfruntat.
Dvs. si ai dvs., prietenii mei, va gasiti sub atac masiv din toate pãrtile. Asasinatele au loc împrejurul tãu. Nu sunt numai bombe si arme de foc. Sunt, medicamentele, aerul contaminat si mîncarea. Dvs. va gasiti într-o zonã de rãzboi, pe care numai cîtiva pot sã o vadã.
Conectati-vã direct cu Sursa. Nici o data nu ati avut nevoie de un intermediar pentru ca sã facã acest lucru pentru dvs. Atît va separã, si astfel sa rupt propria voastra conexiune directã. Vorbiti cu Sursa, asa cum ati face-o cu prietenul vostru cel mai drag, o data ce este exact acest lucru pe care îl faceti. Dvs. vã gasiti mai aproape de Sursa, în naturã, sau în oricare alt loc pe Pamînt. Bisericile nu au fost desenate pentru ca sã apropie pe nimeni. Au fost desenate specific pentru ca sã vã separe de Sursã, precum si pentru ca sã vã controleze pe dvs., si sã vã scoata de pe calea dvs. adevarata. Este necesar acum ca dvs. sa luati controlul propriilor dvs. vieti: fiti responsabili, si luati-va propriile voastre decizii. Dvs. toti, va gasiti sub atac, si atacurile vin în toate formele. Iubita mea sotie, a aflat acest lucru, pe cont propriu, sãptãmîna trecuta.

Comentariul lui Veronica:
Acum aproximativ un an, un american, DC, care spuse cã scria cartea definitivã despre viata dupã moarte, m-a contactat, si mi-a spus cã avea nevoie de ajutor. DC, mi-a cerut sã-i gãsesc un hotel aproape de casa mea, însa acest lucru nu a fost posibil. Asa cã i-am permis sã ramîna în casa mea, în loc de hotel.
A sosit pe 1 decembrie, si în ziua urmãtoare, am aflat ca avea o problema de droguri si alcool. Acest lucru m-a alarmat, pentru ca el nu mi-a dat nici un indiciu de acest lucru. Cu toate acestea, este înregistrat cu propria sa voce, pe casetele mele.
Pe 3 decembrie, a baut douã pahare de vin rosu la prînz; în timp ce, eu personal, eu nu beau alcool. Cînd ne-am întors de la prînz, m-am dus la biroul meu, pentru a-mi verifica corespondentele electronice; o data întoarsã în salã, i-am spus ca David Cameron începuse sã bombardeze Siria.
Era încîntat! Acest om, DC, se schimbase complet. Avea o altã formã, fusese înlocuit. Corpul sãu, fusese luat. Ochii sãi erau douã gãuri negre enorme. Figura lui se schimbase, precum si vocea. Acum, el mã mormãia pe mine, în mod drãcesc.
Nu puteam sã cred, ceea ce experimentam. Pînã si în mod verbal mã ataca. A fost foarte neplãcut. M-am înarmat cu toatã forta pe care am putut sã o adun, si i-am spus cu tãrie, cu vocea clarã: "iesi din casa mea imediat."
El tipa la mine. Asa cã am chemat un vecin, pentru ca sã mã protejeze. DC si-a luat lucrurile, si alte posesii (ale lui), si încã tipa cînd a iesit din casã. Aproape ca a scos usa din tîtînile sale, în felul în care a trîntit-o, cînd a închis-o.
Se pare cã, din cauza debilitãtii sale cu alcoolul si drogurile, fusese absorbit cu usurintã, de cãtre o entitate demoniacã. În aceasta stare, era extrem de periculos. Aceasta experienta, a fost foarte preocupantã pentru mine, asa cã, vã rog sã întelegeti, dacã nu am rãspuns la postele dvs. electronice. În cazul în care , el î-mi va cauza mai multe probleme, o sã consider, sã mã eliberez de înregistrarea pe care o am cu el, o data ce am obiceiul de a înregistra totul.
Aceasta a fost o încercare a Cabalei, pentru a ajunge pînã la mine. În dorinta mea de a împartasi lumina si adevãrul, m-am pus în pericol. A fost un soc sã am de a face cu o asemenea întunecime rea. (O lectie pe care am învãtat-o !)

Folositi acest timp de vacante pentru ca sã vã conectati cu prieteni si rude. Împartasiti dorinta voastra pentru o lume mai buna, pentru toti. Vedti toatã manipularea asa cum este: a ucide si a distruge infrastructura tuturor tãrilor, furîndu-le putinele recursuri pe care le au. Este crima cea mai dispretuitoare, dintre toate. Nu trebuie sã o sprijiniti.
Dta. vei experimenta mai multe evenimente de pavilioane false. Ei au nevoie ca dvs. sã traiti cu TEAMA, de mod ca dvs. sã accesati la ceea ce ei vã cer. Vor sã controleze fiecare miscare a dvs.
Meditati întotdeauna cînd este posibil, pentru ca sã vã înaltati pe dvs. însisi, afarã din întunericul care exista în jurul dvs. Acest lucru, va re-conecteazã cu fiintele voastre superioare. Si poate fi folosit, pentru ca Lumina sã fie rãspînditã.
Anglia, a sprijinit cu putere, ca sã se meargã la rãzboi, o data ce aveau nevoie de o scuzã pentru ca sã puna si mai mult control asupra persoanelor. Astepati-va la mai multe evenimente de pavilion fals, care vor aparea din toate pãrtile, dar niciodata la usa dvs. Este mereu aceeasi formulã. Functioneazã mereu: a crea frica, si majoritatea oamenilor, în continuare, vor fi de acord cu masurile mai restrictive. Ti-am spus cã va fi mai rãu, înainte de a fi mai bine. Cu ajutorul tuturor, va fi mai bine.
Fiecare dintre dvs. aveti un înger de pazã. Vã rog, contactati cu el. A trebuit sã cer permisiunea îngerului de pazã al lui Veronica, pentru ca sã pot sã fiu capabil sã lucrez direct cu ea. Ei sunt aici pentru tine. Este suficient, sã te gîndesti la asta un moment. Ei asteaptã ca dta. sã te conectezi cu ei. Lumea spiritualã asteaptã cererea ta de ajutor. Nu putem sa intervenim, doar dacã suntem invitati. Ajutati persoanele care lucreazã în numele adevãrului, întotdeauna cînd este posibil, o datã ce ele si-au luat o sarcinã grea. Lãsati sã fiti numai ca masele, îndrumati ca oile la masacru. Fiecare dintre dvs. posedã un suflet etern. Dvs. va gãsiti pe Pãmînt, pentru a trãi acest moment, în relatie cu toatã existenta sufletului vostru. Dumneata, ai ales sã experimentezi sfîrsitul controlului Întunecat, si retragerea sa de pe Pãmînt. Cînd se va restabili pacea (si asa va fi), în continuare veti avea oportunitatea de a stabili o lume mai bunã pentru toti. Aceasta este misiunea ta.
Draga mea, Întunecatii folosesc tot ceea ce este posibil pentru a ajunge pînã la tine. Ei vor continua sã o facã, o data ce lupta pentru existenta lor. Cu toate cã erai destul de scuturatã, te recuperezi. A fost o lectie durã. Investigatia ta, se împãrtãseste în toate zilele, esti un spin în coasta Cabalei, deci încearcã sã te elimine.

Suntem lîngã tine.

Mereu, te adorã, Monty.

SFÎRSIT DE MESAJ


Translator: Star Child


0 comments:

Post a Comment

PERMISSION GIVEN BY MRS. MONTAGUE KEEN

I Veronica, widow of the late Montague Keen give permission to Maria Luisa de Vasconcellos to translate messages from Montague for her website. Montague Vernon Keen is a registered Trade Mark, I also hold the Copywrite No. 2366610

interview





Petition

Dezvãluirea pe deplin a prezentei ET pe Pãmînt, de cãtre Guvern

Full government disclosure of ET presence on Earth

https://secure.avaaz.org/en/petition/Full_government_disclosure_of_ET_presence_on_Earth_now/?cHQipcb

De ce este important

Prezenta de civilizatii extraterestre pe Pãmînt si în jurul lui, a fost declaratã public de sute de martori în prima mînã, inclusiv oficiali militari, astronauti si piloti de aviatie civilã.

A fãcut obiectul unei acoperiri timp de mai mult de 60 de ani, de acord cu mãrturiile date de aceste persoane, fãcute publice în cadrul Proiectului Dr. Steven Greer, si al documentarului recent, SIRIUS, precum si prin Audierea Cetãtenilor despre Dezvãluire=Audientele cetãtenilor despre Divulgare, care a avut loc în National Press Club, în Washington DC, în Aprilie/Mai 2013.

Aceastã ascundere(acoperire), folosind dezinformarea mediaticã si farsele, a împiedicat Omenirea de la un contact deschis cu cetãtenii galactici binevoitori si foarte avansati, capabili sã facã cãlãtorii interstelare, mai rapide decît viteza luminii. În acest sens, liderii mondiali au privat aceastã planetã de tehnologii de propulsie si energie avansate, care puteau sã fi transformat complect civilizatia omeneascã, ridicîndo-a la un nível înalt de bunãstare globalã, inter-relationamente si sãnãtate ambientalã, cu care foarte putini pot chiar visa.

Planeta noastrã, poate doar, sã se îndrepte cãtre o crizã mai profundã, sub controlul complexului militar-industrial, si al corporatiilor de combustibile fosile, care trag de sforile guvernului, prin alternative întîrziate, care puteau duce la nãruirea puterii lor, împreunã cu cabala de interesse investite.

Recunoasterea deschisã de cãtre guvernele de pe Pãmînt, a popoarelor extraterrestre avansate, este pasul necesar, pentru a începe urmãtorul capitol al Umanitãtii, si al planetei noastre. Claritatea este vitalã, în cazul în care Umanitatea se va conecta cu succes cu ET, si se va apropia cu bunãvointã, diferentiatã în prezent, prin reprezentarea comunicatiei mass-media, de cãtre entitãtile negative, sau agentiile omenesti posibile, care utilizeazã nave în scopuri de energie inversã, cu obiective necunoscute. Lipsa de transparentã, creeazã confuzie, si un potential pentru actiuni distructive.

Trebuie sã luãm o atitudine de compasiune si libertate ACUM, si sã chemãm Natiunile Unite si toate guvernele lumii, pentru a da un pas înainte, a recunoste adevãrul contactului binevoitor cu Pãmîntul, si sã începem sã ne angajãm în mod deschis cu vecinii nostrii galactici, pentru a vindeca lumea noastrã.


https://secure.avaaz.org/en/petition/Full_government_disclosure_of_ET_presence_on_Earth_now/?cHQipcb

MATTHEW IN ROMANIAN - Click image

SHELDAN IN ROMANIAN - Click image

gct


de
Berlin
Sunday, 8:00 p.m.
uk
London
Sunday, 7:00 p.m.
es
Madrid
Sunday, 6:00 p.m.
ru
Moscow
Sunday, 10:00 p.m.
fr
Paris
Sunday, 8:00 p.m.
se
Stockholm
Sunday, 6:00 p.m.
at
Vienna
Sunday, 6:00 p.m.
id
Jakarta
Monday, 2:00 a.m.
cn
Shanghai
Monday, 3:00 a.m.
Telepathy Live Event
The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!
usdv
Denver
Sunday, 12:00 p.m.
usla
Los Angeles
Sunday, 11:00 a.m.
usmp
Memphis
Sunday, 1:00 p.m.
usny
New York
Sunday, 2:00 p.m.
ussf
San Francisco
Sunday, 11:00 a.m.
br
Rio de Janeiro
Sunday, 5:00 p.m.
ca
Vancouver
Sunday, 11:00 a.m.
au
Sydney
Monday, 6:00 a.m.
jp
Tokyo
Monday, 4:00 a.m.

http://www.the-starpeople.net/liveus.html

First Contact - Live Telepathy Event.

NEDERLANDS/DUTCH

CZECH
ITALIANO/ITALIAN

FRANÇAIS/FRENCH

PORTUGUÊS/PORTUGUESE

MORE LANGUAGES

OUR FAMILY OF THE STARS

THANKS.

SaLuSa in Romanian - click image